Zoek

Speurtocht ervaringen voor Autospeurtocht 'De Parels van Salland'

5.0 1
Schrijf uw eigen beoordeling Sluiten
*
*
  • Slecht
  • Uitstekend
Gast | 17-5-2026 16:04
Leuke dag gehad
Het was weer een zeer geslaagde dag. Dit was ondertussen onze vierde autospeurtocht en hebben er nog steeds enorm veel plezier in. Leuk om te zien wat voor geschiedenis er is te vinden bij ons in de omgeving waar we nog niks van afwisten.
Was deze beoordeling nuttig? 0|0 Ja Nee